FAQ

Wie niet vraagt, wie niet wint

FAQ

Mooie vragen, welkome opmerkingen

Heb je iets te vertellen, of juist helemaal niets? Wil je iets vragen, meer informatie over onze producten, gerechten of evenementen? Of wil je gewoon even samen genieten van zomaar een moment? Beschouw dit formulier als een goeie keukentafel: schuif aan, schenk in, lucht je hart. We zijn nieuwsgierig naar je verhaal.

Brouwerij tour / Proeflokaal

Wat zijn de openingstijden van het Brand Proeflokaal?
Het Proeflokaal is momenteel alleen geopend ter ondersteuning van de Rondleidingen en voor vergaderarrangementen. Voor meer informatie, mail naar info@brandproeflokaal.nl

Waar kan ik Parkeren?
Je kunt je auto of touringcar parkeren op het Van Wachtendonckplein. Van daaruit zie je de Brand bierbrouwerij en loop je binnen 5 minuten naar de Brouwerij.

Wat is het adres van de Brand bierbrouwerij en het Brand Proeflokaal?
Brouwerijstraat 2-10, 6321 AG Wijlre.

Waar is het Brand Proeflokaal (Start- en Eindpunt van de Rondleiding)?
Als je naar de Brand Brouwerij loopt, zie je een rood gebouw en sla daar links af. Loop voorbij de koperen ketels en de Microbrouwerij. Je arriveert bij de Oude Pastorie, waarin het Brand Proeflokaal zich bevindt.

Wat kost een rondleiding?
De rondleiding kost € 17,95 per persoon (18+).

Mogen kinderen mee?
Ja, alleen onder begeleiding van volwassene.
Prijzen 0-6 jaar: € 0,-, 7-17 jaar: € 9,95 (ook bij klant-bezoek)
Let op: Er wordt geen bier (ook geen 0.0%) geschonken onder 18 jaar.

Is de rondleiding geschikt voor minder validen?
Helaas kunnen wij geen minder validen gasten verwelkomen. De gehele brouwerij heeft vele trappen, waardoor de rondleiding niet geschikt is voor mensen met een lichamelijke beperking. Tevens heeft het Proeflokaal geen toilet op de begane grond.

Mag mijn huisdier mee?
Huisdieren zijn niet toegestaan op het brouwerij-terrein. Zij mogen niet mee met de rondleiding en mogen niet achterblijven in het Proeflokaal.

Waar dien ik rekening mee te houden tijdens een Rondleiding?

  • Er is geen ruimte om persoonlijke eigendommen achter te laten, dus neem zo weinig mogelijk mee.
  • Gesloten schoeisel is wenselijk in verband met de veiligheid.
  • Je dient ten alle tijden op de groene paden van het Productieterrein te blijven.
  • Je dient ten alle tijden bij uw groep te blijven.
  • Op het gehele productieterrein geldt een rookverbod.

Waar kan ik boeken?
Boeken kan online via: https://tickets.brandproeflokaal.nl

Ik heb nog geen ticket, kan ik toch mee met een Rondleiding?
Indien de rondleiding niet vol is (maximaal 25 personen) kun je in het Brand Proeflokaal, tegen hetzelfde tarief als online, een ticket kopen.

Ik ben mijn ticket vergeten, kan ik toch mee met de Rondleiding?
Helaas mag je zonder geldig entreebewijs niet deelnemen aan de rondleiding.

Om welke tijdstippen zijn rondleidingen mogelijk?
Zie https://tickets.brandproeflokaal.nl voor de mogelijke tijdstippen.

Is een privé-rondleiding mogelijk?
Ja dat is mogelijk, vanaf 15 personen. Informeer via info@brandproeflokaal.nl naar de mogelijkheden.

Kan een rondleiding in de avonduren geboekt worden?
Nee, er worden geen avond-rondleidingen gegeven.

Waar kan ik terecht met een speciaal verzoek?
Indien er speciale tijden of wensen zijn, mail naar info@brandproeflokaal.nl.

Ik heb een Korting- of Vouchercode, waar kan ik boeken?
Boeken kan online via: https://tickets.brandproeflokaal.nl/nl/actie

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden wanneer ik reeds een ticket heb?
Een ticket is alleen geldig op de gekozen datum.

Ik kom met meer dan 15 personen, waar kan ik boeken?
Boeken kan onlina via: https://tickets.brandproeflokaal.nl
Indien je meer wenst dan een rondleiding, kun je contact opnemen met het Brand Proeflokaal via info@brandproeflokaal.nl.

Is een privé-rondleiding mogelijk?
Ja dat is mogelijk, vanaf 15 personen. Informeer via info@brandproeflokaal.nl naar de mogelijkheden.

Wat zijn de annuleringsvoorwaaden voor een groepsarrangement?
Uiterlijk 5 werkdagen van tevoren dien je via de mail te annuleren. Indien dit later gebeurd, worden er kosten in rekening gebracht.

Mag mijn zoon van 17 een biertje drinken, als ik dat goed vind?
Nee! Wij schenken geen alcohol onder de 18 jaar.

Mogen kinderen 0.0% drinken?
Nee! Wij schenken geen 0.0% onder de 18 jaar. Onze 0.0% bieren worden in eerste instantie gebrouwen met alcohol en vervolgens gedealcoholiseerd (alcohol word eruit onttrokken) om zo de meest optimale smaak te behouden.

Ik heb een vraag over een Brand Product, tot wie kan ik mij wenden?
Je kunt contact opnemen met de Brand Consumentenservice via telefoonnummer: 0800–0244321

Ik wil Brand Merchandise kopen, waar kan ik dat doen?
Wij verkopen een selectie Brand Merchandise in ons Brand Proeflokaal bij de Brand bierbrouwerij in Wijlre. Vanaf april 2020 kun je hier terecht in onze vernieuwde winkel. Ook online kun je Brand artikelen kopen via http://webshop.brand.nl.

Horeca

U kunt voor vragen over Horeca op deze link klikken.

Algemene vragen

Kan ik een tapinstallatie en fusten bij Brand huren?
Je kunt niet direct bij Brand een tapinstallatie huren. De slijter bij je in de buurt heeft verschillende tapinstallaties die speciaal voor thuisgebruik bedoeld zijn.

Hoeveel kilocaloriën bevat Brand bier?
Brand Pilsener bevat 40 Kcalorieёn per 100 ml, Brand UP bevat 45 Kcalorieёn per 100 ml, Brand Oud Bruin 30 Kcalorieёn per 100 ml, Brand Lentebock 60 Kcalorieёn per 100 ml, Brand Dubbelbock 70 Kcalorieёn per 100 ml, Brand Imperator 60 Kcalorieёn per 100 ml en Brand Sylvester 60 Kcalorieёn per 100 ml.

Zit er suiker in Brand bier?
Brand bier bevat uitsluitend natuurlijke suikers die in de grondstoffen voor het bier aanwezig zijn en tijdens het brouwproces vrijkomen. Er wordt geen suiker aan het bier toegevoegd.

Hoe kan ik mij afmelden voor de Brand nieuwsbrief?
Je kunt je afmelden door in de nieuwsbrief zelf onderaan op de afmeldlink te klikken.

Hoe wordt een bestelling verzonden?
Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL. Je krijgt van ons van ons een bevestigingsmail met daarin een link om jouw pakket te volgen. Brand levert uitsluitend op een straat adres en niet op postbussen. Kan de bestelling de eerste keer niet bezorgd worden, dan doet de bezorger van PostNL een kaartje in de bus waarop staat wanneer ze de bestelling opnieuw aanbieden. Dit is normaal gesproken de eerstvolgende bezorgdag. De pakketten worden verstuurd onder de voorwaarden van PostNL en zijn niet extra verzekerd.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn voor afleveradressen in Nederland € 2,95 per bestelling. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen per bestelling.

Kan ik ook bestellingen naar het buitenland laten bezorgen?
Wij verzenden uitsluitend naar adressen binnen Nederland.

Welke betaalmiddelen worden geaccepteerd?
In de Brand webwinkel kun je gebruik maken van je creditcard (Mastercard en Visa) en iDEAL.

Wat is de levertijd?
De meeste artikelen in de winkel op deze website hebben we op voorraad. Artikelen die direct leverbaar zijn, worden binnen 2 werkdagen verzonden. Er worden geen deelleveringen gedaan. Mocht er een artikel van je bestelling niet op voorraad zijn, dan bestellen wij dit artikel bij de leverancier en verzenden je bestelling in zijn geheel.

Mijn bestelling is vertraagd. Wat moet ik nu doen?
Als wij je bestelling verzenden met PostNL krijg je van ons een bevestigingsmail met daarin de link om jouw pakket te volgen. Wanneer je na 3 werkdagen nog geen bevestiging of informatie over je bestelling hebben ontvangen, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of via Brand consumentenservice 0800-0244321. Om je zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we je vriendelijk het bestelnummer en de besteldatum te vermelden.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je bestelling kun je binnen 14 werkdagen retourneren. Vermeld op de rechterzijde van de pakbon de reden van de retour en stuur dit, samen met je bestelling en ordernummer, terug naar:

Brand Webshop
T.a.v. Afdeling Retouren
Antwoordnummer 1115
1700 VH HEERHUGOWAARD

Kan ik het artikel omruilen?
Het is alleen mogelijk om je artikel(en) om te ruilen voor een andere maat. Vermeld op de rechterzijde van de pakbon welke maat je wilt ontvangen en stuur dit, samen met het artikel en het ordernummer, terug naar:

Brand Webshop
T.a.v. Afdeling Retouren
Antwoordnummer 1115
1700 VH HEERHUGOWAARD

Wanneer je een artikel wilt omruilen voor een ander artikel, dien je jouw bestelling te retourneren en een nieuwe order te plaatsen in onze webshop.

Het product is beschadigd, kan ik het artikel omruilen?
Bij beschadiging van een geleverd product kun je de beschadiging doorgeven aan onze klantenservice via het contactformulier of via Brand consumentenservice 0800-0244321. Onze consumentenservice zal, indien op voorraad, het artikel omruilen. Indien het artikel niet op voorraad is wordt er contact met je opgenomen.

Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Eenmaal geplaatste bestellingen kunnen helaas niet geannuleerd worden, je kunt je bestelling wel na ontvangst aan ons retourneren. Hoe dit in zijn werk gaat lees je hierboven.

Werken bij Brand?
Leuk dat je interesse hebt om bij ons te komen werken. Voor sollicitatie mogelijkheden verwijzen we graag naar de site https://careers.theheinekencompany.com/

Kan ik ook iets anders vragen?
Ja, je kunt een reactie geven aan onze Consumentenservice via ons contactformulier op de website.
Je kunt ons ook bellen via ons gratis telefoonnummer 0800-0244321.

Schrijven mag ook, een postzegel is niet nodig:
Brand Consumentenservice
Antwoordnummer 30900
6320 XV Wijlre

Typ een reactie

Je gegevens

Het versturen is gelukt, u hoort zo spoedig mogelijk van ons.
Iets is fout gegaan tijdens het versturen, probeer het later opnieuw.
U bent te jong of de geboortedatum is niet goed ingevuld (DD-MM-YYYY).
Versturen..